Publisert av: Vandreren | september 14, 2010

Gud, hvor er du?

Jeg er sjokkert over hvordan den norske stat behandler de kosovoserbiske barnefamiliene. Jeg er sjokkert over alle nordmenn som støtter denne ugudelige handlingen. Jeg er sjokkert over alle som ønsker å få kastet ut flest mulig mennesker fra landet. Jeg er sjokkert over at man ønsker å få flyktninger hentet ut av kirker med makt!

Jeg orker ikke å argumentere mer om hvorfor dette er galt – jeg har diskutert nok med hjerteløse mennesker i det siste. De er overalt: på jobb, på skoler, i kassakøen, i politikken, i nabolaget – overalt.

Derfor tillater jeg meg å stille et lite spørsmål: Gud, hvor er du?

Jeg vet ikke hvor du er, men en ting er jeg sikker på: det vandrer en brølende løve blandt oss nå.

Legg igjen en kommentar

Kategorier

